Najprej malo kemije na kuhinjskem pultu: Ali se čokolada pri segrevanju topi ali tali? Kaj pa ledeni sladoled, ko ga izdelujemo in potem, ko ga pojemo? Kako pripravimo okusne raztopine? Njami…Nato še malo kemije v kopalnici: Kako na osnovi penjenja milnice ugotavljamo trdoto vode. V mineralni in morski vodi se milnica zelo malo peni, zato se bomo raje umivali z destilirano ali kar s pitno vodo. In nazadnje še: Kemija v barvah. Kako se obarva plamen…? Kaj pa indikatorji v kislinah in bazah? Pri bioloških poskusih pa smo se sproščali in telovadili ter ugotavljali in merili, ali se skeletne mišice utrudijo, kolikokrat v minuti vdihnemo in kolikokrat nam udari srce pred in po intenzivni vadbi. V različnih živilih smo ugotavljali prisotnost škroba (tudi v banani je škrob), nato pa še prstni odtisi za detektive in kaj nam pove odtis stopala… In še in še.
Naravoslovni dan smo z osmošolci izvedli že v mesecu aprilu. Učenci so bili zelo aktivni in zainteresirani za delo. Spoznali so, da so vsebine biologije in kemije zelo povezane z vsakdanjim življenjem. Pridobljeno znanje bodo lahko koristno uporabili tudi pri pouku.
Alenka Mikolič, učiteljica BIO in KEM